Hvis du får din Audi serviceret hos Bilernes Hus I Silkeborg, så har du modtaget Danmarks bedste service. Det viser den årlige opgørelse over kundetilfredshed blandt mærkets 28 værksteder landet over.
Værkfører og mekanikere hos Audi-teamet i Bilernes Hus kan med rette være ekstra stolte for tiden. For nylig modtog de nemlig det synlige bevis på, at de har formået at få den bedste såkaldte CEM-score for hele 2021 blandt alle Audis 28 serviceværksteder i landet. CEM-score er en anden betegnelse for kundetilfredshed.
- Vi er utrolig stolte af, at vi har formået at opretholde et konstant højt serviceniveau gennem hele året, så vi ender på en førsteplads blandt alle Audi-værksteder, siger eftermarkedschef Erik Schougaard Sørensen og uddyber:
- Vores slogan er jo "Service i verdensklasse" og det arbejder vi alle hen imod hver eneste dag, når vi går på arbejde. Derfor er det også utrolig tilfredsstillende, at vores kunder anerkender det og giver os topkarakterer, hver gang de besøger vores værksted.
På Audi-teamet ses her bagerst fra venstre: Mekaniker Kasper Dynesen, mekaniker Bent Bruun, mekanikerlærling Christian Pedersen, diagnose tekniker Kenn Christensen og forrest fra højre servicerådgiver Torben Nielsen og servicechef Rune Terttu Hansen.
Service i fokus
Bilernes Hus er autoriseret Audi-servicepartner og servicerer også en række andre bilmærker på Danmarks største værksted i Silkeborg. Blandt andet Volkswagen, Skoda og BMW, hvor værkstedet også opnår topkarakterer på stribe fra kunderne.
Når kunderne afhenter deres bil efter et værkstedsbesøg, bliver de via mail bedt om at give oplevelsen en samlet vurdering mellem 1-5. Men kun de øverste to tal tæller som en godkendt og tilfredsstillende score.
TID TIL SERVICE?
Book tid på værkstedet i Bilernes Hus
Når Audi-teamet i Bilernes Hus derfor formår at få den højeste score i hele landet, vidner det om et niveau, hvor kunderne har givet værkstedet rigtig mange 5-taller.
- Det handler om at møde kunderne i øjenhøjde med et seriøst, hurtigt og klart svar på deres spørgsmål. Vi sætter en stor ære i at kommunikere eventuelle problemer med bilen klart og tydeligt, så kunden føler sig taget i hånden og kan tage en beslutning på et oplyst grundlag, fortæller Servicechef Rune Terttu Hansen.
Et af de nyere initiativer, som bliver taget rigtig godt imod af kunderne, er en videogennemgang af bilen. Her gennemgår mekanikeren bilen, mens han filmer det, så kunden efterfølgende tydeligt kan se, hvis for eksempel dæk eller bremser er ved at være slidt og bør skiftes.
Det tegner allerede godt for 2022, hvor Audi-teamet i Bilernes Hus fortsætter med at ligge i top på kundetilfredshed.